Dåliga bloggar

JAG DISSAR
Kommer jag till en blogg som stämmer in på dessa punkter sticker jag på en gång.

1. Bloggar som inte har några kategorier till sina inlägg, alla jäkla inlägg i samma kategori. Kommer jag till en blogg som har så, då sticker jag igen. 

2. Bloggar som har rubriker till sina inlägg som inte har ett piss med själva inlägget att göra, tillexempel låttexter eller liknande, okej ibland, men inte till ALLA inlägg, det blir inte intressant att läsa inlägget då.

3. Bloggar som enbart består av webcambilder och INGET annat. BLÄ

4. Bloggar som i varenda inlägg har en bild på själva bloggaren, tråkiga dessutom tex, står i spegeln med samma pose och allt, ibland tillomed lägger ut samma bild flera ggr, uäh... Alltså INGA bilder på något annat... Typ...

5. Bloggar som inte bloggar om något, "Varit i skolan, myser med katten/pojkvännen, ska duscha" vem f*n bryr sig?




Kom ihåg att ta mina inlägg med en nypa salt, det är endast vad JAG tycker som jag delar med mig utav.


KOMMENTARER
Jessica

Woops, kände mig lite träffad där ;) Men jag lovar bättring <3

Hoppas du haft en toppen dag!

Kram/J

2012-05-30 21:13:10
URL: http://familjenkidz.blogg.se/
Trees mamma i London

haha, jo men till viss del håller jag med dig!

speciellt "Idag har jag fikat med anna, sanna, fia och karin" ... jaha.......? :P

Jag har dock inga rubriker alls som syns, det kanske också e asdåligt? :P

2012-05-31 00:15:10
URL: http://mangofisk.se
Enander

Håller helt och hållet med där!! + bloggar som har tråkig design/ingen design alls.. =P

2012-05-31 11:27:44
URL: http://enander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback