Barnmorskan.

Idag är det dags för besök hos barnmorskan, hoppas det är sista gången jag behöver gå dit som gravid :) Fast så tänkte jag förra gången också...
Iallafall så kanske jag får McDonalds sen! Haha vilken glädje! Vi får se men Daniel snackade iallafall om det, om han snackade skit så får moppegrabben ta sin moppe och köpa McDonalds åt mig endå! Annars kan jag hota med att sätta mig på hans mage, jag väger ju en hel del nu liksom.
Nej elaka ska vi inte vara.

Förresten. NU är det sommar!
Doften av nyklippt gräs.
Mekande med folkracebilar.
Sol.
Värme.
Ingen jacka.
TJOHOOOOOOOOOOO <3




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback