Agnes kvällsfunderingar

Så här på kvällen så funderar jag mycket... Alldeles FÖR mycket. :question:
:question: Kvällens funderingar:
  1. Hur mycket snor kan man ha som max i kroppen? Det känns som jag snytit ut ca 3 liter snor idag...
  2. Kissar fiskar? Det har jag funderat länge på nu... Om dom kissar måste dom ju dricka...
  3. Dricker fiskar vatten? Om dom dricker så måste dom väl kissa?
  4. Om man hänger tvätt utomhus i Gävle och i Falun, torkar tvätten i Falun snabbare då? Det måste ju vara torrare luft ju längre man kommer från havet?
  5. Hur f*n kom det in en MÄNNISKA i min kropp? Eller ja, jag vet ju egentligen svaret på denna fråga :P . Men det är endå ofattbart att det ligger en människa i min mage!


KOMMENTARER
Renata - gravid v 38

Åh är du också extremt snorig?? Det har jag varit i flera veckor och det blir bara värre... Och så blöder det! =(

2012-05-04 11:17:41
URL: http://renatas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback