Soffläge med min nya craving

Nu blir det garanterat soffläge med festis och mysdress, det blev visst inte det på en gång, fick för mig att städa! Usch haha så fruktansvärt ont i hela kroppen nu! Tror även att det är lite foglossning jag känner av för det trycker då på nedåt.

Min nya craving är iallafall festisar! Jag älskar dom helt plötsligt och ikväll var suget efter dom så stark att jag bara var tvungen att ha. Helst ska det vara av märket MER!

Och att bero på cravings, jag har enda till för en vecka sedan trott att det hetat CARVING och inte CRAVING haha.
Fast myströjan börjar på att bli lite liten :(


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback