Sköta om mig själv dag

Gårdgen var hemsk, idag mår jag mycket bättre så det fick bli en sköta-om-mig-själv-dag! Och den kunde inte startat bättre. Pappa ringde och ville brjuda mig och syster på lunch så slapp laga mat. Sen när jag kom hem så kladdade jag in ansiktet med en ansiktsmask, masserade in myrraolja i naglarna och gjorde hårinpackning. Tog en låååång dusch så nu är jag som ny igen typ.
Denna luktar så otroligt gott! testa den! Den luktar sockervadd :)
Så här schnyggig blir man med masken på!
Myrraolja, skitbra för flisiga naglar och torra nagelband :) Try it!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback