Det här med poker.

Jag har aldrig någonsin spelat poker. Vet att det finns olika slags poker men jag tror jag bara kört en hemmagjord variant av klädpoker, en version där man dessutom klär på sig inte av sig. Kommer dock inte alls ihåg hur man gör.
Detta är dock något jag länge velat lära mig mer om och det har jag nu fått göra också! Tack vare http://pokertur.se
Där förklarar dom enkelt vad poker är och beskriver olika slags pokerspel, ger även tips. Kul faktiskt!
Jag vet att Daniel har en sån där pokerlåda någonstans, kanske man ska dra fram den och spela lite?
Jag har även en bekant som tävlade i poker förut, han vann stora vinster och fick åka utomlans och spela i tv tillomed!
Sen spelas det mycket poker på nätet nu har jag förstått, detta har jag ingen erfarenhet utav eftersom att jag inte fyllt 18 ännu (gör det i år), vet inte om jag kommer att prova på detta heller eftersom jag är extremt rädd för att bli spelberoende när det är pengar inblandat. Men självklart går ju även det att styra.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback