Hämta bileeen

Idag var det tungt att kliva opp, men det har det varit den senaste tiden (mer än vanligt alltså). Skolan kom jag till iallfall. Har pluggat tunga fordon, det är supersvårt tycker jag! Sen gjorde jag logistik provet. Det är mos i mitt huvud nu. Malin kom till skolan idag iallfall med sin lilla dotter Elsa som ni såg på bilden tidigare, hur go unge som helst! Och så snäll! Nu längtar jag mer än någonsin till slutet på maj, lär ju inte bli bättre imorgon då vi ska till föräldragruppen och Monia & Love kommer med nykläckta Tuvalie förhoppningsvis.

Nu så har jag iallafall tryckt i mig TVÅ mackor (i normala fall orkar jag kanske ½-1 macka), men gud så mycket jag käkar nu!
Väntar på pappa min, ska följa med honom till Gävle och hämta en bil. En Saab så det var verkligen inget märkvärdigt.



Tänk om jag kunde komma på vart jag gjort av kameran........


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback