Gratis big brother 24/7!

Det finns två sätt som är enkla och jag vet om för att får BB live gratis!
  • För er som är så smarta att ni inte vill lägga pengar på big brother 24/7 men endå är intresserad och lite nyfiken så går det nu att få dygnspass via deras hemsida om man utför några "uppdrag" som superfan osv. Poängen är lätt att tjäna ihop faktiskt
  • På vissa hemsidor finns det några fulingar som streamar live directors cut. Ni får googla jag tänker inte länka öppet här, för det är mot regelbrott :P







    Jag har provat båda sätten och båda funkar bra :)


KOMMENTARER
Hej

tack för absolut ingenting

2012-03-11 22:46:10
anders

GRATIS BIG BROTHER LIVE 24/7. FUNKAR 100% http://www.youtube.com/watch?v=VXM1NTqP8Pg&feature=plcp&context=C4f2c919VDvjVQa1PpcFMbAUNQ31LWzvnXh0oPWTb7qW2ADOk6gug%3D

Agnes

Svar till "Hej": Varsågod om du ser det så. Men det är många som tro att youtube kan tackat mig angående tipset om superfans sen så har jag länkat streamen privat men då får man maila.

Svar till "anders": Har svårt att youtube kan streama.

2012-03-12 10:05:00
URL: http://aggehh.blogg.se/
anders

GRATIS BIG BROHTER LIVE 24/7 FUNKAR 100 % http://www.youtube.com/watch?v=VXM1NTqP8Pg&feature=plcp&context=C415991bVDvjVQa1PpcFMbAUNQ31LWzvnXh0oPWTb7qW2ADOk6gug%3D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback