Fjortis Aggehh del 1 av 10

Kör igång en liten grej här nu. Som förmodligen bara jag kommer tycka är rolig. Jag kan inte låta bli att skratta åt mina gamla inlägg och bilder på bilddagboken från när jag var 12-14 år och en RIKTIG fjortis. Så nu har jag bestämt mig för att bjuda på lite av min fjortistid.


Lite onödig fakta: Det var extremt många som kallade mig för fjortis och jag förstod verkligen inte själv varför. Men nu gör jag det.

Första fjortisinlägget består av en text jag skrev på bilddagboken under min värsta fjortisperiod.

Jag skäms rent ut sagt. Men försöker stå för den jag varit endå :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback