En likadan dag

Denna dag blir nog ungefär lika seg som gårdagen :) Har redan hunnit med att städa och grejat, nu har jag INGENTING att göra. Daniel, pappa och Fredrik är ute och bygger garage. Hade jag inte vartit gravid och tung hade jag hjälpt till :). (Lätt att säga nu haha)
Tror iallafall att vi ska hämta (en till) spjälsäng senare. Ingen aning alls om hur den ser ut. Spännande. Ska välja sedan vilken av dom två jag ska ha, den andra får vara extrasäng hos Ärtans morfar, farfar eller farmor :)
Sen är jag olagligt sugen på cheeseburgare. Jag tog upp en 20:a i imorse från golvet på rummet och det bara stog "TVÅ CHEESE" på den, jag lovar. I mitt huvud...


KOMMENTARER
Vendela

Hejsan,

skönt att du får se garagebygget på håll. Men känner du för att visa upp det på Byggla.se istället? (som kompensation för att du inte hjälper till). Maila mig så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten välkomstpresent :)

Mvh

Vendela på Byggla.se

2012-03-19 13:34:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback