♥ Dag 7 – Min bästa vän

För läängesedan så började jag med det där "30-dagar" som många andra gjorde, men jag glömde bort det efter 6:e punkten så tänkte att nu när jag har bloggtorka så drar jag opp det igen. (Se dom äldre punkterna här)

♥ Sjunde punkten, ska berätta om min bästa vän ♥

Egentligen har jag flera bästa vänner fast på olika vis.

Vi börjar med Helena K.
Henne har jag känt exakt hela livet, vännen som jag haft absolut längst. Våra mammor träffades innan vi föddes. Vi har bott grannar, vi har gått på samma dagis, vi har gått på samma skola. Denna tjej betyder otroligt mycket för mig! Numera bor hon dock på Gotland tyvärr men det fina är att vi efter 17 år fortfarande håller kontakten! Henne kommer jag alltid älska iallafall även om hon blir smällfet, slutar raka sig under armarna, luktar bäver och älskar att fågelskåda. Nu så är jag ganska säker på att hon inte kommer bli så men endå, ni fattar? :)

Sen har vi Natalie K.
Denna tjej har jag varit kompis med sedan någon gång på högstadiet, men vi har hunnit gått igenom otroligt mycket tillsammans, vi finns alltid för varandra dag som natt och ibland kan det gå veckor innan vi hörs eller träffas men endå så är allt precis som det ska! Det är riktig vänskap det! Älskar henne!

Och Daniel såklart.
Vi har ju ett mer utvecklat förhållande eller vad man ska säga haha. Men endå är han min bästa vän.



Sen har vi en bästa vän jag hade förut men tappade, Andreas, så kan det vara men vill iallafall tacka honom för den lilla tiden vi hade. Den lilla tiden var ungefär när jag gick i 6:an fram till 8:an. Vi hade alltid roligt med varandra och vi stöttade alltid varann.


OBSERVERA ATT ALLA BILDER ÄR FLERA ÅR GAMLA!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback