♥ Dag 11 – Mina syskon.

♥Dag 11, mina syskon, herregud har ju både ett riktigt syskon och låtsas syskon? ♥

Vi börjar med mitt enda helsyskon Alva. Vi har samma mamma och pappa, det kanske man måste förklara i dessa tider med dessa komplicerade familjer haha...
Alva är två år yngre än mig (fyller alltså 16 i år) men fysiskt är hon större så på långt håll kan man tro att hon är äldre. Hon är iallafall raka motsatsen till mig. Jag är sprallig, stressad och allt ska hända på en gång, jag missar aldrig en tid och är övertydlig med allt.
Alva däremot är coollugn, tar allt på torsdag, stressar aldrig upp sig och är lite klantig med tider, haha men det är liksom hon endå. Sen kan hon sova hur mycket som helst, också tvärtemot mig som nästan aldrig sover.
Jaja, annars så älskar hon hästar och brukar guppa runt på sånna lite då och då. Huvva vilka läskiga djur dom är!
Hon tycker även om att knäppa kort, även om jag tycker hon knäpper på tråkiga saker som mossa och stenar så är hon väl duktig!
Hon är även grymt duktig på att säga "Va?" hon fick ju ett passande namn "AlVA"


Sen har jag två låtsassyskon, Gustaf och Anna som kom med som en bonus när mamma flyttade ihop med sin man hon har nu.
När dom flyttade ihop för ca 9 år sedan(?) så var det mest Gustaf jag umgicks med hemma och när vi var ut på utflykter. Han är iallafall två år äldre än mig och numera bor han i Linköping och pluggar till någon sån där riktig smarting. Han är en sån som vet och kan allt bokstavligen, han är verkligen grym på datorer och är allmänbildad
Sen har vi Anna som är ett år yngre än mig, Hon är supergrym på att fota! Man kan inte annat än älska hennes foton. Även vi hade väldigt kul när vi var mindre tillsammans :) Vi hittade på massvis med tokigheter!

Har ingen bild på dom. Har inte frågat om jag får lägga ut bild på dom heller så hoppar den biten :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback