Vem ska sitta i högerstolen?

Imorgon ska min pappa köra rally och jag ska givetvis inte sitta i högerstolen och vara kartläsare denna gång, inte hans sambo som brukar göra det heller utan den här gången ska DANIEL få vara kartläsare för första gången i sitt liv!
Jag hade verkligen viljat se hans min! Nog för att han är grym på att ratta bilar själv, men frågan är vad han tycker om att sitta brevid?
Får höra sen, önskar dom lycka till iallafall och att dom tar hem en vinst!
Fast det är inte bilen på bilden de ska åka i nu utan pappas andra rallybil.



Själv ska jag som sagt på min låtsaskusins dop, hur mysigt som helst! 
Jag längtar tills jag ska planera dop till lille Elvin! Jag vet iallafall vilken kyrka jag vill att han ska döpas i. Frågade Daniel också vilken han tyckte men han var inte så insatt på den fronten så :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback