SKYNDA ER

Om endast en ynka vecka avslutas Goodiebagtävlingarna och vinnare utses! Därför tycker jag att det är hög tid att delta om ni inte redan gjort det :)
Vinn tjejgoodiebag värd ca 4418:-
Vinn mammagoodiebag värd ca 5655:- 
Hur kommer jag utse vinnarna då? Jo, jag tänker be någon som är helt oberoende av bloggen och inte känner någon utav er att utse vinnarna utifrån era motiveringar! Ska kanske fråga min gamle far och hans sambo, eller något, vi får se, jag tänker iallafall inte utse vinnarna eftersom det känns mer rättvist om någon annan som inte är så insatt i bloggvärlden gör det.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback