Mjölkuppsamlare var min grej!

Som jag skrev tidigare är mina bröst sprängfyllda, jag har hur mycket mat som helst och dom bara läcker. Men igår kom en liten räddning med posten, nämligen MJÖLKUPPSAMLARE! Hur bra som helst, när jag ammade Elvin hade jag en sån på andra bröstet (eftersom andra bröstet alltid läcker när jag ammar) hela uppsamlaren fylldes och jag slapp ha två ammningsinlägg och slapp byta BH! Gissa om det var härligt? Dessutom får man chansen att spara det som annars skulle gått till spillo.
Med andra ord, det här med mjölkuppsamlare är en väldigt bra uppfinning.
Dom här superbra grejorna kan ni hitta på www.onetex.se !


KOMMENTARER
Victoria

Du kan även pumpa ut mjölken och frysa den i såna här man fryser is i. Så om du vill åka iväg själv och handla eller något så kan din pojkvän ge han din mjölk själv. Även bra för att dom får bättre kontakt coh så är din mjölk det bästa för lillen :) Skönt att det går bra och finns en massa bra saker :)

2012-06-13 13:57:40
URL: http://skrallunge.blogg.se/
Karin

Tänkte bara tipsa om att man kan "donera" bröstmjölken på en del BB:n, till de barn som exempelvis fötts för tidigt och mamman kanske inte producerar mjölk själv. Det kan rädda liv :)

2012-06-14 13:43:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback