Lipa kärlekspipa

Nu har jag och Daniel kämpat massa med den blivande folkracebilen och det går riktigt bra. Elvin har legat och sovit i vagnen medans och bestämt våra fika pauser, perfekt :)
Kanske åker vi ut imorgon igen och fortsätter, vi får se, jag måste till Valbo köpcentrum också, fast det skulle inte förvåna mig om Daniel åker dit själv och pillar på bilen, han avskyr ju att gå i MASSA affärer haha....

Just nu sitter jag och lipar åt min kära lilla son, han sprattlar massa när man gör det och när han inte har nappen lipar lillfisen tillbaka. 
Gud vad jag älskar lilla dig!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback