Dagen i ord.

Jag har fortfarande lite miniploggpaus som ni kanske märker, men efter midsommar är det full rulle på bloggen igen, fast jag uppdaterar givetvis innan också men inte lika många inlägg som för en månad sen :)
Men ni vet ju att det finns urhärliga GOODIEBAGTÄVLINGAR att delta i! Goodiebagarna jag själv skulle vilja ha....

Jaja, iallafall så idag har jag blivit bjuden på lunch av far min. Elvin fick då vara helt själv med Daniel en stund och jag var "barnfri". Det kändes verkligen jättekonstigt och det är helt otroligt att man kan sakna en liten person så mycket på så kort stund. Men det gick bra :)
 
Efter det blev det hem till Daniel en sväng, lite vila för mig och Daniel skruvade folkracebil, sedan for vi till BVC. 
Elvin har gått upp ett halvt kilo och vuxit 2 cm PÅ EN VECKA! Sköterskan var otroligt imponerad och jag var grymt stolt!
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback