Bebisstress, vad är det?

Jag hade förväntat mig att första tiden med bebis skulle bli SKITJOBBIG! Och visst det kanske den är för vissa beroende vilken personlighet bebisen har.
Iallafall, enligt mig har första tiden varit extremt mycket enklare än vad jag hade förväntat mig! Skönt! Visst det är en stor omställning och man sover lite mindre, men som sagt jag har haft det mycket enklare än vad jag trodde det skulle bli.
Jag kommer ur morgonrocken och i mina vanliga kläder, hinner tillomed sminka mig. Idag är jag helt själv med Elvin och jag hann tillomed att duscha. Fast det var lite knepigt först, ville inte ha honom på skötbordet (så klart), men det löste vi med att bädda på golvet, så fick han ligga där nöjd, naken och sprattla och kissa haha, det gillades :) 

Ioförsig är Daniel väldigt delaktig här så et hjälper mycket, tror inte det hade varit i närheten av så enkelt om inte Daniel fanns!

Men vem vet om någon vecka kanske han blir odräglig... Äsch vi får hoppas han fortsätter vara så lugn och nöjd av sig :)


KOMMENTARER
ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad roligt att du är med och tävlar om en valfri vara från Erikasgarderob.se och Runns.se hos mig. Tävlingen avslutas den 25:e juni!



Här hittar du fler tävlingar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

2012-06-08 10:23:20
URL: http://angelica.blogg.se/
sandra, 17 år & 2 barns mamma

I början sover de ju mest, så det är ju inte så jobbigt, har heller aldrig förstått de som säger att det är så jobbigt med nyfödda, mina har iaf inte varit jobbiga alls då, det jobbiga kommer när de börjar bli någon månad, sen blir det jobbigare & jobbigare. små barn=små bekymmer, stora barn=stora bekymmer ;)

2012-06-08 10:41:30
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

va skönt för er :) Vissa har ju tur! Han kanske blir superjobbig i tonåren istället heheh... ;D

2012-06-08 10:49:27
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
elina

när man bor i egen lägenhet är de rätt jobbigt fast än man har en snäll bebis :P

2012-06-14 18:29:44


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback