Anonyma frågor

Ni som ställer frågor mer eller mindre anonymt kan inte förvänta er att få svar (många som ställer frågor anonymt).. Lämna gärna en mailadress iallafall ni vill ha svar.
Fick en tokig fråga nyss (som jag lyckades ta bort, lyckades ta bort 7 kommentarer ist för att godkänna, lyckat) Iallafall, personen frågade varför jag lät honom sova i liggdelen till vagnen och inte spjälsängen, om det inte blev för varmt?! Öhm... Temperaturen kan man själv mer eller mindre styra med kläder och filtar, sen vad vet du om temperaturen i mitt rum? Eller alltså, vad ville du komma fram till? Förstod inte riktigt.
Vill ha honom så nära som möjligt på natten, men vill inte ha honom i sängen med oss för säkerhetens skull och liggdelen är perfekt för det så länge han är så liten.

Antar att det är så att vara mamma, folk kommer påpeka saker HELA tiden, fast det gör inget för jag vet vad som är bäst för mitt barn.


KOMMENTARER
Malin

Skit i vad alla andra säger om vad du gör med ärtan... Du är nybliven förälder och du känner själv vad som är bäst för er och honom...

Låt honom ligga i liggdelen du!



Jag kan säga att jag fått mycket skit av många ang min uppforstran av Felicia.. Men jag har låtit de gått in genom ena örat och ut genom andra! om de inte varit saker jag ansett varit rätt själv.

de känner du själv med tiden. :)

2012-06-05 21:29:57
URL: http://blogg.mama.nu/folkracemorsan
Lovis

När kommer du berätta vad han ska heta?:)

2012-06-05 22:06:53
Elina17 år & mamma

Haha vilken dum fråga, Nellie sovde då inne i vagnen på dagarna isället för i sängen tills hon var 5-5 månader och kunde sätta sig upp. Jag tyckte de var riktigt bekvämt och hon trivdes bättre där än i spjälsängen!

2012-06-05 22:50:13
URL: http://elinaadele.blogg.se/
Renata

Folk kommer alltid att ha åsikter... Så är det bara! Gör vad som känns rätt för er, man får ju prova sig fram nu i början.



Kram

2012-06-05 23:09:42
URL: http://renatas.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

ojoj, du kommer få mååånga pekpinnar - andra tror sig alltid veta bättre än dig om DITT barn. Bara att skita i det, för DU kommer alltid vara den bästa för DITT barn :) Kom ihåg det :)

2012-06-05 23:12:11
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
M - början på en familj

Skit i vad andra tycker, ärtan är bara DITT barn ( och Daniels) :)

2012-06-05 23:12:54
URL: http://dailyview.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback