TVÅ MÅNADER

Idag blir Elvin 2 månader, kan knappt fatta det. Känns som det var igår han kom, samtidigt som det känns som att han alltid varit här med oss. Iallafall så är jag evigt tacksam för min son. Han är det bästa som finns.

Idag har det varit stressigt, Elvin vill gärna vara nära mig bara, han har blivit en mammagris tror jag... Skulle laga mat åt mig och min syster som är sjuk men det är svårt när han bara vill mysa. Nu sitter han i mitt knä och verkar trött, ska hålla honom vaken en stund till tills pappa kommer då ska vi åka till Gävle/Valbo och leta lite på rean :-)


KOMMENTARER
Catharina

Åh vad jag längtar tills jag har vår lillklille här :)

2012-08-02 09:12:25
URL: http://lillemans.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback