sukkervadddd

Visst var det en bra tävling jag fixade? Måste säga att jag älskar den! Min blogg är lite rolig som inte fixar smma tävlingar som alla andra bloggar, ni har väl märkt det att det är samma tävlingar överallt? Tråkigt. Fast nu kommer väl de också sno min ide, typiskt, fast nu kanske jag är egoistisk? Ja, det är jag.
 
Ingen hund är funnen ännu, senaste livstecknet från henne var igår morse. Hon befinner sig i Gävle trakterna iallafall.
 
Titta här då, igår gjorde jag lite sockervadd med m in sockervaddsmaskin jag hittade på ÖoB :D 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

fast jag tävlade ju ut det där skalet från krusell först, hehe ;) :)

Svar: Har du?! Meeeeeeeeeeeeeeeh Jag som trodde jag var först :'(
Aggeh

2012-07-04 13:06:09
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
m.s

Gick det bra att göra sockervadd i den och vart det gott?

Svar: Ja det gjorde det : Smakade som på tivoli :)
Aggeh

2012-07-04 15:31:41
jessica

hej tänkte bara fråga hur mycket sockervaddsmaskinen kostade på ÖoB ?
blev det gott? :)
mvh jessica

Svar: 249:- det smakade som riktig :)
Aggeh

2012-07-04 18:20:43
Monia

sv: haha :P Nä, det vattentäta mobilskalet från krusell låg i min killgoodiebag, tillsammans med en laptopväska från dom också :)

Svar: Jaha, MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag får aldrig vara först med något haha :( Typiskt :)
Aggeh

2012-07-04 18:58:18
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Monia - mamma till Tuvalie

haha, men näst först iaf, för jag har aldrig tidigare sett en tävling med krusell som sponsor - annars har ju alla typ samma tävlingar av samma sponsorer i hela bloggvärlden :s Men dom är det nog bara du och jag som haft tror jag :)

Svar: Ja det tror jag såg tvreklamen för sealabox och tänkte att jag ville ha ett sånt så :)
Aggeh

2012-07-04 19:14:20
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback