Seg datadag

Nu är det bara 1,5 timme kvar tills goodiebagtävlingarna stänger. Spännande.
Idag har jag knappt orkat sitta vid datorn, det har varit så bra väder så. 
Jag, Daniel och Lars har varit ute på ett litet miniäventyr, Elvin var med sin mormor medans, sen mötte jag upp Elvin, mamma och syrran min på stan så fikade vi. Efter det har vi tagit en promenix.
Min lilla ärta har varit gnällig hela natten och dagen, vet inte varför, kanske för det är varmt? Lillpluppen <3
Iallafall imorgon blir det en hel del dator för mig, men det ska ju endå regna så det gör ingenting :)Regn.  Gjelder for: kl 0–6


Nu så har jag bara suttit och lekt med webcamen, vuxen poäng? Nä... :)
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback