SEaLABox

Häromdagen låg det en extremt uppskattad grej i min brevlåda som jag väntat spänt på, något som heter SEaLABox, det är ett vattentätt fodral till telefonen! Ni tänker "Ja men sånna finns det redan" och ja det gör det men grejen med detta fodral är att man kan använda det trots att skalet är på. Tänk er att sitta och messa i bubbelpoolen på badhuset eller filma under vattnet! Tufft, eller hur?!  Jag och Lukas har testat skalet nu med både min och mammas telefon.
Jag testade att hälla vatten på den och att lägga den i vatten och grejade. Inte en droppe kom in! Kommer ha detta på när vi är och fiskar, badar åker båt, ja allt! Längtar tills det blir babysim med Elvin, då kan jag filma och knäppa kort under vattnet :)
Fodralet kommer från mitt favvo märke när det gäller mobil tillbehör - Krusell som jag skrev om tidigare.
Här kan du hitta fodralen


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback