Röd bröstmjölk

Varit på BVC idag, nu väger lillärtan 6185 g och är 57 cm lång, eller ska man säga kort? Hoppas han inte blir lika kort som mig!
Iallafall, nästa gång vi går dit är han 3 månader och då är det dags för första sprutan, jag har redan ont i magen på grund av den! Enda sedan jag varit liten så har jag varit hysteriskt rädd för nålar. Det har blivit bättre dock tack vare alla miljoner blodprover jag gjort i mitt liv men rädslan sitter kvar.
Daniel kommer få gå in själv med Elvin, risken är att Elvin blir räddare om jag också är det.

Iallafall nu ska jag äta "Pittianna" och rödbetor, ska testa om bröstmjölken verkligen blir röd av det ;)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback