OM AGGEHH.BLOGG:SE

Om Agnes:
Jag heter Agnes Åsberg och är född 1994. Jag bor i en liten skitstad i Gästrikland där jag defenetivt inte kommer att bo i framtiden.

Den 5 oktober 2011 började mitt liv dock. Då fick jag och min pojkvän Daniel reda på att jag väntade barn. Det var oplanerat och kom som mitt livs största chock.
Den 31 maj 2012 kom min Elvin till världen med akut kejsarsnitt. Han mådde dock prima från första stund efter att han var ute. Han är det bästa som hänt mig.

Mina största intressen är att köra folkrace, åka rally och fixa naglar.

Jag har gått ut tvåan på fordon transport men ska nu vara mammaledig ett år och därefter gå trean.


Om
bloggen
:
Startade denna bloggen i augusti 2009 då jag endast var en omogen liten fjortis (det är jag fortfarande ibland).
Då bloggade jag väldigt oregelbundet och provocerade en hel del. Nu är de värsta inläggen borttagna för det är inte jag något mer.
Bloggen var oseriös fram till det att jag gick ut med att jag väntade barn. Då blev jag plötsligt sjukt intressant och läsarstatistiken ökade snabbt. Företag började att kontakta mig för samarbeten och jag kontaktade dem vilket jag tycker är superroligt.
Jag bloggar nu regelbundet och bloggen växer fortfarande. 
Just nu handlar den om livet som ung mamma, hur det är att vara just Agnes Åsberg, folkrace, rally, naglar och MYCKET, MYCKET mer.


KOMMENTARER
Casting

Unga mammor, se hit!
Är du under 20 år och gravid eller har fått barn?
Vill du delta i ett kul och fartfyllt program?
Du bör vara utåtriktad och gilla uppmärksamhet.
Maila oss och berätta om dig själv samt bifoga foton,
så hör vi av oss och berättar mera!
Maila till : [email protected]

2012-09-26 14:28:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback