Mina älskade små bebisar!

Jag har inte skrivit så jättemycket om dem här i bloggen, men några av er kanske vet att jag har tre marsvin? Dom är mina små ögonstenar och jag älskar dom! Jag älskar djur i huvudtaget. Men nu till saken. Det verkar som Elvin är allergisk eller iallafall reagerar på pälsdjur, vi la verkligen märke till det efter att Daniels pappas hund var här (annars har vi inga djur på mina rum, men när vi var hundvakt fick han vara här) så vi rådfrågade BVC och de misstänkte allergi, samma när jag ringde 1177.  Så nu ska mina bäbisar få flytta till en underbar människa vi känner, jag vet att de kommer få det jättebra där, men det gör endå ont! Har haft dom i snart ganska precis 2 år, gråter just nu!! 
Men som sagt de får det bättre där, jag har inte samma tid för dom som jag hade förut, bara som en sån sak att ha dem i knät vid tv:n funkar inte mer eftersom den platsen har Elvin tagit nu :love::love::love:
Våran hund lukas däremot verkar han inte reagera på, men där är det lika med tjejen vi köpte honom av, hon är annars också allergisk men inte mot alaskan husky. 
Fast det gäller att hålla extra rent med damsugaren  och golvmoppen, om det inte hjälper.... Ja då vet jag inte.... :'-(
Hoppas hans allergi växer bort! Stackarns Elvin och mina små :love:


KOMMENTARER
Elina

Men så tråkigt att läsa, sånt är aldrig kul :-( Men på tal om någonting heel annat, vad kul att du är med i goodiebag tävlingen som pågår för fullt på min blogg, och eller hur, man blir lite avis på alla fina priser :-)

2012-07-29 23:28:16
URL: http://www.volanen.blogg.se
Monia - mamma till Tuvalie

=(

2012-07-30 01:03:22
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback