Inbjudningskort

Just nu är det så där vidrigt varmt igen, många av er jublar säkert, men inte jag. Stackarns Elvin bara gnäller när det är varmt, han har knappt sovit något idag, tillslut klädde jag av honom helt naken och la honom på skötbädden här brevid mig, då somnade han, så nu får han ligga där och sova en stund, han var jättetrött stackarn.
Iallafall, tog en promenad tidigre för att lämna inbjudningskort lite här och var , fastnade hos farmor för det var alldeles för varmt för Elvin att ligga i vagnen så vi slog läger där en timme eller om det blev två.

På dopet iallafall kommer vi bara att vara den närmaste släkten och närmaste vännerna. 

Så här blev inbjudningskorten vi gjorde själva: Enkla, stilrena. Det är stämplar på framsidan. Varje kort har olika guldklistermärken inuti, detta fick en enkel blomma.
DEN SOM FÖRST HITTAR STAVFELET VINNER EN LÄNK! :)


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

semptember? ;)

2012-07-30 16:40:04
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se
Josefin

Man läser ju ändå september så de spelar ju hemskt liten roll. Tror t.o.m jag har varit på dop i den kyrkan trots att jag bor uppe bland fjällen och renarna;) Fin kyrka!

Svar: Ja, hittils har inget sett felet förren jag bett dom hitta det :)Den är underbar! :)
Aggeh

2012-07-30 17:46:57
Ellen

Haha semptember :D

2012-07-30 18:44:38
URL: http://fotoprojekt.devote.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback