Goodiebag till mig?

Idag sloog det mig, FAN VA MÅNGA TIMMAR JAG LAGT NER PÅ GOODIEBAGARNA! Helt sjukt, skulle vilja veta  exakt hur många timmar... Allt för eran skull :) Men det har varit kul, jag gillar att samarbeta med företag, speciellt när dom också blir nöjda. Men gud vad avundsjuk jag blev på vinnarna måste jag säga! Men det förtjänade dom :)


Men hade lite tur idag, Daniels moster var i Sandviken på besök och då fick Elvin en liten "Goodiebag" skulle man kunna säga!
Det fattas en body och ett par conversestrumpor som Elvin hade på sig just då :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback