Fyndiq så fyndigt!

Nu tänker jag berätta för er om min absoluta favorit webshop när det gäller shopar som har ALLT! Den heter inget annat Fyndiq.se
Vad är det som är så speciellt med Fyndiq då? 
Jo det är ett fyndvaruhus direkt på nätet där det dyker upp nya fynd hela tiden till otoligt härliga priser. Dom har allt verkligen!
Barnartiklar, smink, kläder, friluftsgrejer, elektroniktillbehör och MYCKET, mycket mer!





Jag klickade hem lite nagelgrejer iallafall. Jag fick allt det här för en 100 lapp (se nedan), är det inte otroligt?
*Nagelstämpeln gör man fina mönster med, det blir nästan som på salong!
*2 stycken naglefilar. Det får man aldrig för mycket av!
*Korrigeringspenna som man fyller på med sitt egna nagellackremover och sen kan fixa till skavanker. Perfekt för mig som ofta målar utanför naglen.
*Luddfria pads, ett måste för de som pysslar med naglar, finns inget värre än när ludd fastnar på naglarna.

(Observera att specifika produkter ibland tar slut snabbt så några av produkterna jag köpt kanske inte finns kvar om 1 vecka tillexempel)


Men så klart, dom har otroligt mycket mer än bara nagelgrejer! Så innan ni handlar något, kolla alltid på fyndiq.se först, vem vet kanske finns varan där till värsta brakpriset? 
Alla har råd att shoppa där.
 


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

jag har spanat in den sidan och hittat sjukt mycket jag skulle vilja ha - billigt också! Men jag vågar inte beställa för jag har hört dåliga rykten :/ Folk får inte sina varor, dom svarar inte på mejl när kunderna funderar vart sakerna är o.s.v :( :(

Svar: Oj, fast det är oftast inte Fyndiqs fel för att varorna skickas från olika säljare från hela världen :) Jag har fått en helt annan uppfattning :)
Aggeh

2012-07-19 13:47:58
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback