Vovve

Gomorgon! (lite sent dock) 
Har faktiskt varit vaken en bra stund, men fick sova längre än vanligt då Daniel tog Elvin och gick till vårat lilla tvrum med honom ngra timmar så jag fick sova, välbehövligt! Även fast Elvin är en snäll kille som inte skriker mycket så är det klart man blir trött av att mata och byta på nätterna. Även om Elvin sover så kan jag inte riktigt sova tungt för jag vaknar hela tiden och lyssnar om han andas, hemskt!

Jaja, nog om det, jag och Daniel blir hundvakt i några dagar till lilla Hugo, Daniels pappas vovve.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback