Fått känna på att vara riktig morsa


LÄS INTE OM DU ÄR KÄNSLIG

Japp idag fick jag vara med om det som alla berättat för mig under graviditeten "Bajs, kiss, kräka, skrik"
Elvin har tidigare varit otroligt lugn och nöjd mest hela tiden, bara skrikit kortare perioder, men idag tametusan så har han skrikit nästan hela dagen, försökt med allt! Tack vare det blev rummet bara halvstädat och orkar inte städa klart nu.
Jaja, sen skulle jag byta blöja och sätta på honom pyamas, på något vis lyckas han bajsa I MIN HAND! Mmmm Gosigt, tvättar av mig supernoga, är ganska bakterierädd av mig. När jag gjort det så lägger han av en riktigt blöt brakare som flyger rätt på min arm (vet ni hur jäkla långt en bebis kan bajsa eller? otroligt!) Jag tänkte "Nu fattas det bara att han ska kissa på mig" ....Mm mycket riktigt, känner hur det blir varmt på magen, den lilla rackar ungen kissar på mamma sin. JIPPI!
Får på honom blöjan och ska precis sätta på honom den nytvättade mysiga pyamasen som jag lagt tillfälligt brevid hans huvud, men hinner inte förren han lagt av en riktig kräka på den. 
Kunde inte låta bli att skratta för mig själv då och då vips såg jag världens storflin från Elvin också. GUD VAD JAG ÄLSKAR HONOM ENDÅ!


KOMMENTARER
sandra- mamma till pseudotvillingar

Man är ingen riktigt morsa förrän man har blivit bajsad, kissad & spydd på, så grattis Agnes! Haha ;)

2012-07-10 22:32:03
URL: http://les.webblogg.se
Monia - mamma till Tuvalie

haha visst är dom härliga dom små liven :D

2012-07-10 22:39:14
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback