Blind

Jag och Daniel tog hund och barn på en prommis ner till Natalie och hälsade på en stund, trevligt, men Elvin började gallskrika (endast andra gången i hela hans liv han gallskriker) så vi gick hem ganska snabbt igen, men han blev lugn så fort vi kom ut.
På vägen hem precis utanför huset så såg jag en bil med en tjej i som vinkade, jag, blind som vanligt såg inte vem det var och vinkade osäkert tillbaka haha men det var ju Monia med familj, de stannade och vi pratade en kort stund. Gud vad söt Tuvalie är, även fast jag knappt såg henne där i sitt babyskydd, så såg jag minsann att hon är en riktig gobit :)
 
a


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

hihi det var kul att ses, jag såg nog minsann att Elvin är en riktig liten goding, fast han låg och sussade så sött i vagnen :)

MEN, vi måste såklart ses på bättre vis någon dag framöver :) Om ni har tid vill säga =)

Svar: Ja men det e klat vi måste :)
Aggeh

2012-07-24 00:27:02
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback