Bästa morgonen

Den här morgonen har varit otroligt bra! 
Daniel tog Elvin runt 8 så jag fick sova, sen kom han in med honom 10 typ när han ville ha mat, efter maten så var han toknöjd! Han låg i sängen mellan mig och Daniel, han sprattlade, skrattade och jollrade, hur mysigt som helst! Han tittade på mig några sekunder sen bytte han sida och tittade på Daniel och höll på så tills han var alldeles trött :)

Sen lagade jag och Daniel en  av mina favvorätter - Laxwrap med citruskeso, sjukt gott! Daniel tyckte dessvärre inte lika (det var första gången han åt det) men för honom är det bara IKEA köttbullar och Big Mac som duger haha...

Recept på laxwrap hittar ni HÄR om ni också är sugen på att prova. Det är mega gott och mega nyttigt, äter man GI kan man hoppa över tortilla brödet och bara äta laxen och keson + grönsaker, väldigt gott det också :)
Bild lånad från recept.nu


KOMMENTARER
Fanny

Hej agnes ! :) missa inte min tävling på bloggen ! DU kan bli veckans bästaste ! :D Direkt länk ----->http://fannycharlotte.blogg.se/2012/july/veckans-bastaste.html :)

2012-07-09 22:26:46
URL: http://www.fannycharlotte.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback