Barn får inte dö.

Läser hela tiden om föräldrar som förlorat sina barn känns det som, det är väl bara det man ser när man är nybliven förälder. Jag är så jävla rädd att förlora Elvin. Vill säga att jag själv skulle ta livet av mig om det skulle hända men man kan inte göra det heller, även om det verkligen känns så nu, man måste leva vidare. Man måste leva för sitt barn.
Jag hatar när folk säger till föräldrar som förlorat sitt barn "Vad stark du är, jag hade inte klarat det, jag hade dött själv" liksom, är ni dumma i huvudet?! Tänk själv hur fan det låter i den drabbades öron, det låter då som den personen är dålig som lever vidare, det är den personen verkligen inte, man har inget val, man måste leva vidare. Sen så dör man nog själv inombords när man förlorar sitt barn, jag kan verkligen inte sätta mig in i situationen hur det känns. Jag hoppas jag aldrig någonsin behöver känna den känslan heller, jag älskar mitt barn, min Elvin mer än allt annat i hela världen, jag kan döda för honom, jag ÄLSKAR honom, det är läskigt att vilken dag som helst kan han tas ifrån mig om jag har otur! 
 
Jag lider med er som förlorat era barn, jag gråter för er, jag kan inte beskriva mitt medlidande för det är så starkt. Jag tycker så jävla synd om er och era barn. Barn får inte dö, Barn ska inte dö. Det är så jävla fel. 




Mimmi är en tjej som förlorat sitt barn i PSD, på hennes blogg kan ni läsa lite om livet som änglamamma till en av världens finaste ängel.
Snart så skulle hennes lilla Lilly fylla ett år och jag vill att alla ni tänder ett ljus och skänker en tänke åt Lilly och alla hennes anhöriga den 27:e juli! 


KOMMENTARER
Martina Markusson

Ja visst är det sorgligt. Själv läser jag ogärna om andras olycka, främst för att jag alltid gråter och mår dåligt av det men även för att jag ständigt är orolig över mitt barn och vad som skulle kunna hända. Han måste få utforska och leva även on jag helst av allt skulle vilja ha han fastkedjad på mig själv, alltid.

2012-07-21 22:58:42
URL: http://www.beautyyou.blogg.se
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

Det är sjukt sorligt när barn dör. Jag hade en kompis som dog för lite drygt ett halvår sen, några dagara innan sin 17års dag. Vet inte hur det känns att mista sitt barn men det är förmodligen jobbigt...

2012-07-22 18:49:44
URL: http://idahtt.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback