Min blogg nu......

Många är kanske oroliga att detta kommer att bli en trökig "ung mamma blogg" (vissa kanske vill det?) Men nej då. Denna blogg kommer aldrig få ett speciellt ämne förutom MIG. Detta är en blogg som faktiskt passar alla tror jag. Jag skriver om det som berör mig och folk omkring mig. Det är alltså allt ifrån det lilla livet i min mage, till rally och folkrace till smink till skola osv osv, den passar alltså både killar och tjejer unga som gamla (dock inte för unga och för gamla kanske.....)


Men som sagt, var inte orolig, detta är inte en mammablogg, inte en folkraceblogg, inte en modeblogg, det är en AGNESblogg!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback