Vilka bloggar jag läser...?

Vilka bloggar läser ni? Själv så följer jag faktiskt ingen blogg. När jag blir sugen att läsa bloggar (vilket egentligen är varje dag, haha) så bara tittar jag runt bland storbloggarna typ, några enstaka småbloggar eller vad man nu ska kalla det. --->Småbloggar som spammar sin bloggadress minst 3 ggr om dagen på facebook är otroligt trökigt tycker jag.<--- Det skriker ointressant blogg då dom är tvungen att påminna folk att läsa den. Så dom brukar jag oftast hoppa över. Menmen...
Har iallafall min lilla lista på bloggar jag går in på när jag e läsa-blogg-sugen :)
"Storbloggarna" jag tittar in på:

"Småbloggarna" jag tittar in på:
Haha det var dom enda som jag alltid går in på dom stunder jag vill läsa bloggar. Sen brukar jag sitta och bläddra bland lite olika så där men det är iallafall dessa jag alltid går in på innan jag börjar kolla nå andra random bloggar.


KOMMENTARER
Monia - med bulle i ugnen ♥

Heheh, Loves lillebror klaga på att jag hela tiden spammar min bloggadress på facebook så jag var tvungen att göra en egen fanpage till min blogg så det blev tyst på han, hahahah :D

2012-02-16 12:24:00
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback