"Saknar du folkrace och att åka rally?"

Det är en vanlig fråga jag får och jag tror att det är dags för ett riktigt svar :)
Svar: Nej det gör jag inte. Folkrace har jag kört tre sommrar i rad nu massor och juniortiden är dessutom slut, nu har jag gått upp i klass eftersom jag fyller 18 år så numera är jag dam/senior och det kommer jag att vara resten av livet.
Att vara kartläsare i rally är inget jag varit jättemycket bara några tävlingar men tyckte det var ganska roligt. Och om  jag ska vara ärlig så saknar jag det lite, men jag tycker självklart inte att man ska utsätta sig för sådant när man väntar barn så står över det denna vinter, inget att ens fundera på! Och egentligen är det miljarder gånger mer underbart att få en son (eller en dotter?) än att åka rally!

Frågan är om jag kommer att våga köra folkrace och rally sen då jag är rädd att skada mig så illa att jag försvinner från mitt barns liv eller gör illa mig mycket och inte kan ta hand om mitt barn tillräckligt. Å andra sidan så kan det hända i vilken situation som helst också. Men tror att man ser på livet på ett helt annat sätt efter att man haft barn ett tag. Har redan börjat se livet ur en annan vinkel och då har jag inte fått mitt barn än.
Några av mina pokaler jag fått i folkrace och rally.... Just nu är dom nerplockade eftersom dom var i vägen men på bilden (som är tagen för ett bra tag sedan) så användes dom mest som smyckeshållare och förvaring haha!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback