Nyårslöfte brytet ...

Jag hade för första gången i mitt liv ett nyårslöfte.... Som jag berättade om tidigare i bloggen.... Att inte provocera så mycket! Men det är så sjukt svårt. Jag gillar attt vara den där "lilla oskydliga Agnes som rätt som det är blir en bitch med stora åsikter" Jag har alltid haft starka åsikter och har alltid haft svårt att hålla dom för mig själv. Men det känns som att jag måste lära mig att inte alltid berätta vad jag tycker och tänker och reta opp folk så som jag gör. Men på något sätt så går jag igång på när jag får folk att reagera. Men jag måste nåste MÅSTE sluta!
Men som ni själva märkt så har jag inte lyckats sluta med detta beteende.
Vissa inlägg (som bland annat facebook inläggen här på bloggen) gör jag endast för att få en reaktion, nästan omedvetet gör jag det. Men i efterhand är det också roligt eftersom att statistiken alltid höjs efter att jag delat med mig av mina åsikter. Det är ju alltid roligt.
Men nu måste jag ge mig innan jag gör någon ledsen... Det vill jag ju faktiskt inte...
Observera att bilden bara är ett exempel som INTE stämmer ;)


KOMMENTARER
emma

sv. tack vad söt du är :) blir jätteglad :)

2012-02-22 22:14:26
URL: http://emzaans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback