Nja inga bilder på mig själv.

Som ni kanske själva märkt så lägger jag inte ut riktigt lika många bilder som andra bloggare gör kanske, jag ritar hellre en ful paint bild!. Det beror mest på mitt dåliga självförtroende tror jag... Undra om jag endå ska lägga ut lite fler bilder så ni vet hur jag ser ut iallafall!
På dom flesta bilder som tas på mig så kan jag inte låta bli att lipa eller göra en ful min. Men det är ju så jag är trots allt! Men här får ni en kanske lite normal bild iallafall...
Så, nu ska jag fixa lite mat sen ska jag och Daniel vidare till Gävle till SpecMVC :) Hoppas det går braa!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback