Melodifestivalen vilket skit...

När jag var liten ÄLSKADE jag melodifestivalen, fick inte missa ett enda program. Nu har jag inte följt det på flera år, kanske sett någon final. Men nu har jag faktiskt sett två stycken deltävlingar på rad. Förra helgen för mina kusiners skull och jag höll med en av mina småkusiners åsikt om Ranelid.... "det låter som att han rappar på gubbiska" .... Bara massa skit låtar, ha rinte fastnat för någon. Aja skitsamma, kan ju faktiskt låta bli att titta istället för att klaga också. Haha det har jag inte tänkt på!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback