Huvudvärken näeä

Har gått runt med världens huvudvärk heeeela dagen, men ska sluta klaga redan nu innan ni tröttnar på att läsa :)n
Var på en lektion i skolan men var tvungen att gå hem pga huvudvärken tog över. Menmne, sen senare blev det ett möte på stan och nu väntar jag på att vi ska laga min favoriträtt; schnitzlar och potatismos och MASSOR med citron :)
Iallafall, igår fick jag och Daniel (egentligen ärtan) ett paket av min pappas sambo och det innehöll detta:
Superfina och superbra grejer! :)


KOMMENTARER
Monia - med bulle i ugnen ♥

då måste du följa stegen med lotterna ;) Whoop whoop :D

2012-02-24 23:01:50
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback