Facebook sommarbilder som jag är taggad i

Sitter  och kikar igenom bilder som jag är taggad på facebook i från sommaren 2011, gud vad härligt med sommar! Lägger ut några av bilderna här!
!!! Om det är någon annan som tagit bilden som inte jag har koll på, säg till så länkar jag på en gång i ett nytt inlägg för nu kopierade jag bara rakt av !!!


Sommaren 2011
Börjar att kopiera en bild från när jag, Mathias, Eddie, Ekman och han som jag glömt vad han heter hoppade in i Thias 740 och drog mot västerås på Power big meet, kul var det, bara det att jag hade feber där och var allmänt seg, haha. Det är jag som sitter i framsätet och jag har inte en blekaste om vem som tagir bilden
En till bild från Power big meet i Västerås.
Bild från Motalafolkracefestivalen, jag sitter i bilen och väntar på att få köra mitt första heat som också blev det värsta jag varit med om.. Rullat har jag gjort 3 gånger, men där rullade jag inte, jag blev inputtad i Sveriges hårdaste vall med en bil i röven som hjälpte till att panga i mig och hela min rygg knäcktes och nacken sved till. Värsta smällen jag varit med om i folkrace. Hela bilen blev tvärslut, lite synd eftersom den var helt nybyggd utav mig och pappa. Ont i nacken har jag ibland fortfarande sedan dess, antar att det blev något fel på den också.
En till bild från Motalafestivalen. Jag och min lilla pappa.
Våran folkraceklubb Gestrike Racing Team i Motala. Även jag sitter där i backen, ser ut som att jag sitter och sover eller gråter haha.
Även denna bild från Motala, springer på stranden och gör det jag är sämst på - spelar fotboll...
Här kan man även lägga märke till hur mullig jag var denna sommar...
Denna bild togs i Uppsala, jag och mamma åkte på sån där fotografering i studio som alla gör nuförtin, jag personligen hatade det eftersom att vara med på bild seriös är inte jag duktig på. Men det var kul att se bilderna efteråt endå.

Denna bild är från när man fyllde 17 år, fick en bil av pappa, en Opel Calibra som ska fixas till, vet dock inte när jag ska ha tid med det nu när det kommer en liten knodd till världen.
Jag och min Helena, som sedan flyttade till Gotland i slutet på sommarn, min lilla Helena som jag växt upp med!
Lite onödig fakta: Helena sa att det var en ko som vi pussade på den bilden, fast det i själva verket är en groda :)
Lisa och jag
Bada är inte min grej, såvida det inte är 35 grader i luften och 30 i vattnet. Men det var det inte där kan jag säga, endå blev jag som ni ser blöt mot min vilja...
Denna bild är från när jag och pappa åkte rally i somras, jag var kartläsare, vi kom tvåa, det är jag längst till höger.
Det var en riktig folkracesomamr i sommras, folkrace nästan varenda helg, det bästa som finns :) Här sitter jag och laddar i bilen och ska snart ut och köra.
Fick stå högst upp på pallen för första gången. Fick faktiskt göra det hela TRE gånger i sommras, haha ganska skapligt för mig emd tanke på att 95% av dom i min klass är grabbar som är grymma på att ratta bil dock var det bara c-final :)
Högst upp på pallen...
Denna tävling älskade jag! Jag vann c-finalen och som grädden på moset tog jag även alternativspåret tre gånger, bara för att liksom! Skitkul hade jag! Sen i b-finalen låg jag etta igen men mina bromsar var döheta sen c-finalen, körde rätt i en grop och drivaxel, bärarm och däcket gick sönder men tog mig runt iallafall :)
Här kom jag näst sist i någon final, komemr inte ihåg om det var b eller c final, men blev avputtad iallafall och fastnade i starten. Jag till vänster.
Min favoritbild! Jag ligger etta (dock inte så länge till för proffsiga Jocke Jonsson kör ngn sekund senare om mig). Men vi kan ju njuta av stunden haha!
Här ligger jag tvåa efter Daniel! mamma Agnes och pappa Daniel ligger först, :)
Den gamla rosa pärlan var så sleeeten så målade om den svart och ngn stackare köpte den, haha den fick vara med om 2 rullningar, en vickning, massa heat och massa finaler, den var förjäkla trött mot slutet...
Körde Åsas bil (den svarta med röd och gul rand och gråa lysen) i Söderhamn på x-cupfinalen.. Dock gick det inte så bra, kom etta första heatet, sen rullade jag och i sista fick jag svartflagg...




Det var dom bilderna det. ca 90 % av bilderna jag var taggad i var folkracebilder och eftersom att alla som läser min blogg inte är intresserad så tog jag bara dom bästa :)


KOMMENTARER
Anonym

inte så att du borde planera om och köpa en bil du kan ha barn vagnen i?;)

2012-02-11 17:48:00


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback