En fråga med svar

Hej där Hanna :) Som dom flesta andra så märkte jag det igenom att min mens inte kom som den skulle, dock så var jag 99% säker på att det var på grund av stress så gradiviteten kom som en chock eftersom att så stressad jag var under den tiden jag var gravid har jag aldrig varit i hela mitt liv och det sägs att man inte kan bli gravid under stress och speciellt inte när man käkar piller :) Men så fel man kunde ha! Vilken tur att jag endå kollade upp det!
Ja med tankte på allt som hände runt omkring mig just då och sen är jag osäker på hur min kropp skulle klara en gradivitet när jag blir äldre med tanke på mina ledproblem och denna bindvävssjukdom jag har. Det kändes ganska självklart efter allt det.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback