TÄVLINGVINNARE!

Nu har vi några vinnare att dra! Kuligt!
 
VINNAREN AV EN VALFRI VARA FRÅN BLINGSKAL BLEV:
Saga Påhlsson

blingskal.com



VINNARE AV EN FROZZYPACK BLEV:
Gertrud med motiveringen:
Jag är med. En Frozzypack vill jag vinna till min son. 
Han äter gärna av mammas mat, 
får den då på ett riktigt fat. 
Blir det mat över, vet vi båda, 
att han då kan ta med sig den hem i en låda.
 
 


VINNAREN AV ETT STARTERPACK MED CURLFORMERS BLEV:


Sanna med motiveringen:
Är ditt hår för långt och slakt 
tycker du det är för rakt? 
Om du fram din julklapp plockar 
kan du göra vackra lockar 
men akta när du fixar vågor 
så håret ej går upp i lågor
9.jpg

 
VINNAREN AV ETT SET FRÅN BARNMATSBURKEN BLEV:
Blå portionsform




Stort grattis till er alla! 
Maila till [email protected] så får ni mer info. Märk mailet med det ni vunnit!


KOMMENTARER
Sanna

Åh, vad roligt att jag vann! Mejlat dig.

Kram Sanna

2012-12-09 17:37:36
URL: http://mammasvardag.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback