Mina saker från HappyStore

Ni vet HappyStore som jag ahr en tävling i samarbete med?
Jag fick hem dessa tre fantastiska saker frånd en butiken igår:
*Sparbössa
*Ljusstake
*Läppbalsam
Jag är mycket nöjd med produkterna! 
Elvin kommer att få sparbössan när han blir större och spara sina pengar i, den är så smart att den är gjord i silicon och det går enkelt att ta av huvudet för att få ut pengarna! Man slipper alltså vara rädd att tappa den och man slipper sitta med en matkniv eller slarva bort nycklar för att få ut pengarna! Ursöt insredningsdetalj!
 
Läppbalsamet beställde jag mest för själva burkens skull. Det finns så fina burkar och förpackningar hos HappyStore!
 
Ljusstaken är verkligen min inredningsstil så den kommer sitta perfekt på en svart vägg i mitt framtida drömhus ;)
 
Ni kan tävla om ett presentkort från webbshopen ->HÄR<- missa inte det!


KOMMENTARER
Monia - mamma till Tuvalie

ååh ugglan va söööt! Älskar ugglor :)

2012-12-12 20:30:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback