Läget

Hej alla fina människor!
Det är dött här inne jag vet. Jag ber om ursäkt att jag inte meddelat om min bloggpaus jag tagit.
Denna jul har varit i princip dator och mobilfri, bara för att det kändes bäst och mysigast så! :) 
Annars så har vi haft fullt upp med hotellövernattning, tagit hand om sjuk släkting, firat jul hos massor av folk, hjälpt D att flytta till eget osv osv, så ni kanske förstår att tid över till dator och blogg ahr knappt funnits. Men nu är jag mer eller midnre tillbaka. En tävling med Milleme.se kommer snart också som utlovat. Dessutom skall en MASSA vinnare dras!

För i övrigt så har jag idag beställt en sulky och en babyvakt idag på mellandagsrean! Älska internetshopping, slipper alla baciller och dryga människor muhahaha....
Denna sulky blev det:


KOMMENTARER
Amanda

Åh så fin och enkel! Vart finns den?

Finns inget bättre än internetshopping & mellandagsrea tillsammans! :D

2012-12-26 23:34:36


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback