Grått nytt hår!

Jag skulle jättegärna vilja skriva ett fint inlägg med massa bilder från det gångna året, men det får bli en annan dag.
Hur som helst. Detta är utan tvekan det bästa året jag någonsin varit med om, trots en del motgångar osv. För jag fick äran att bli mamma till världens finaste son. Jag är så otroligt stolt över honom! Jag fattar fortfarande inte att det är jag och D som satt denna underbara minimänniska till världen. Helt ärligt. Jag är stolt över mig själv också. Det FÅR jag säga nu! Vem hade kunnat tro att JAG kunde bli en sån bra mamma! Jag är bästa mamman i världen till Elvin. (det finns faktiskt många världsbästa mammor, slår vad om att flera av dem läser detta) Jag älskar att vara mamma. 
TACK TACK TACK för 2012! 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback