Gårdagen

Gårdagen var mycket bra! Hamnade ju på fest hos Therese och Robin! Det var mycket trevligt! Jag fick bland annat skala potatis med ett lipsyl (?!) haha. Tack Tessan för att jag fick komma! 
Enda negativa var att mina tuttar var och är stenhårda, gör skitont och ser ut som två silicon bomber! Sluta amma är tufft...
Men snart hänger de väl som två blöta lovika vantar, men då är det vara att slänga dem över axeln så är det problemet löst.
Elvin fick vara hos sin morfar först sedan med sin pappa medans jag var hos dem. 
Nu så ska jag förbereda morgondagens tävling... Kramis!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback