Avslut och början

Varit till skolan idag igen på avslutningsfika med klassen. Malin hade sin dotter Elsa med på 1 år. Galet go hon är! Elvin och Elsa flörtade med varandra. Gobitarna. Elvin flörtar ioförsig med de flesta. Haha Elsa med för den delen. Vi har två av de snällaste barnen iallafall. Nöjd i alla situationer.
Efter jul ska jag iallfall börja lite med skolan. Har lite kvar sedan 2:an men det ska fixas så jag kan börja 3:an till hösten. Förresten. Hur ska jag klara mig utan Elvin om dagarna då? Haha kommer sakna honom och våra helmysdagar tillsammans.




KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback