Äckeldonken magsjuka

Alla börjar skriva godmorgon på facebook och jag har inte sovit en sekund. Även min syster har åkt på magsjukan och henne är det värre för hon ska nämligen till Holland idag och vara barnvakt till våra kusiner medans deras föräldrar är ute på jobb så henne och dem är det synd om! Vi börjar misstänka den där förbannade Mcdonaldsmaten. Nu har hela fem stycken jag känner insjunknat i magsjuka efter besök där. Jag hoppas stenhårt på att Elvin och min mamma slipper detta. Så ska iallafall inte jag äta på mcdonalds på ett bra tag framöver.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback